O nas

Maximus Fitness to nowoczesny klub fitness w samym sercu największego gdańskiego osiedla Morena.

Klub Maximus stawia na satysfakcję i zadowolenie klienta. Nasza oferta skierowana jest do osób w różnym wieku od najmłodszych adeptów treningu po osoby starsze. Każdy w Naszej ofercie  znajdzie coś dla siebie.

Zapraszamy w nasze progi abyś mógł przekonać się osobiście co mamy dla Ciebie przygotowane.

Sekcje

W klubie funkcjonują sekcje sztuk walki, strefa siłowa z ciężarami wolnymi,oddzielna sala fitness z pełną ofertą zajęć grupowych,sala siłowa z maszynami izolowanymi jak i sekcja funkcjonalna z dedykowaną klatką i osprzętem.

Fizjoterapia i relaks

Doświadczeni rehabilitanci zajmą się Twoją dolegliwością i kontuzją tak abyś czuł się wyśmienicie!

Przeprowadzamy również innowacyjną OZONOTERAPIE i posiadamy suchą saunę.

Ozon reguluje i wzmacnia odporność (ma właściwości immunomodulacyjne).

Nasze zajęcia fitness

Boskie ciało

Zajęcia, których głównym celem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni, poprawa ogólnej kondycji fizycznej całego ciała. Są idealne dla kobiet , które chcą uzyskać jędrne pośladki i płaski brzuch..

BODY BALL/PIŁKI

Zajęcia z wykorzystaniem piłek o średnicy 55, 65 i 75 cm, niezwykle bezpieczne, skutecznie wyszczuplające, modelujące i rozciągające całe ciało. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała, a także wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków i ud. Zajęcia dla wszystkich od poziomu podstawowego po zaawansowany. Zalecany dla kobiet i osób starszych.

BodyShape

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

FAT BURNER

„Spalacz tłuszczu” jest najbardziej efektywnym treningiem (utrzymujący tętno na poziomie 120 uderzeń na minutę), pozwalającym spalić tkankę tłuszczową. Oparty na nieskomplikowanej choreografii, utrzymany na poziomie  średniej intensywności, będzie idealny dla osób lubiących, ruch, taniec, muzykę, a przy okazji chcących nie tylko zgubić warstwę podskórnego tłuszczyku, ale i poprawić swoją wydolność i koordynację ruchów.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia, które pomogą zadbać nam o zdrowe plecy, pomogą pozbyć się dolegliwości bólowych, wzmocnić gorset mięśniowy, rozluźnić napięcia. Połączenie Pilatesu, jogi, ćwiczeń rozciągających oraz relaksacyjnych zapewni bezpieczny i jednocześnie bardzo przyjemny trening. Główną uwagę skupia na pracę mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa, otwieranie przestrzeni w ciele, odblokowanie kanałów energetycznych czy rozluźnienie przykurczy. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich nie zależnie od stopnia zaawansowania. Polecane dla osób starszych.

PILATES

Trening całego ciała, który polecany jest w każdym wieku i na każdym poziomie wytrenowania, a ćwiczenia inspirowane są jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Zajęcia odbywają się przy dźwiękach spokojnej muzyki a ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni połączone z prawidłowym oddychaniem. Metoda ta jest ukierunkowana na wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu, które stabilizują kręgosłup, poprawę postawy, uelastycznienie ciała, obniżenie poziomu stresu oraz zwiększenie świadomości własnego ciała.

STEP&SHAPE

Proste zajęcia wzmacniające całe ciało w kombinacji kroków podstawowych na stepie. Zajęcia kształtujące i modelujące sylwetkę. Doskonały spalacz tłuszczu.

ZUMBA

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytmach specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba® Fitness przede wszystkim umożliwia spalanie dużej ilości kalorii przy wspaniałej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć pozwala odpocząć od problemów życia codziennego i nabrać energii przed kolejnym dniem. Proste kroki taneczne oraz porywająca muzyka latynoska sprawia, że każdy uczestnik zajęć zumby wychodzi zmęczony, ale zadowolony. Zajęcia oferowane dla każdego bez ograniczenia wieku.

TABATA

Intensywny trening wytrzymałościowy, trening metaboliczny. Tabata cechuje się bardzo dużym stopniem intensywności, przeznaczona jest dla osób zaawansowanych i profesjonalnych sportowców, jest idealna zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Podczas zajęć nie wykorzystuje się żadnych kroków choreograficznych, a sekwencje rozmaitych ćwiczeń angażujących całe ciało. Rezultaty tego treningu są zdumiewające – po 6 tygodniach (5 treningów tygodniowo) następuje większe polepszenie maksymalnego przyjęcia tlenu, niż przy innych znanych metodach treningu wytrzymałościowego, a 15 minut tabaty daje większy efekt w zakresie metabolizmu tłuszczy, niż 1.5 h całościowego treningu wytrzymałościowego. Zajęcia dla osób zaawansowanych.

FITNESS SENIOR

Ćwiczenia dla seniorów poprawiające kondycję ruchową i zwiększające sprawność wykonywania codziennych zajęć. Dzięki ćwiczeniom można zmniejszyć ryzyko kontuzji, wzmocnić mięśnie, dotlenić organizm, a nawet trwale obniżyć ciśnienie tętnicze krwi. Ćwiczenia dostosowane indywidualnie do każdej osoby, nie obciążające stawów, ani kolan.

SPINN

Jazda na rowerze treningowym w rytm muzyki (dobranej do charakteru i intensywności zajęć), przy zastosowaniu różnych technik, np. jazda w terenie pod górę, jogging czy sprint. Trening poprawia kondycję, wytrzymałość, wzmacnia mięśnie nóg, pośladków i brzucha oraz pomaga spalić zbędne kalorie.

CROSSTRAINING

Trening funkcjonalny, ogólnorozwojowy, dedykowany dla wszystkich (obciążenia dobierane są indywidualnie), mający na celu poprawę wszystkich cech motorycznych. Wysoka intensywność ćwiczeń zapewnia efektywne spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wyglądu całego ciała i ogólnej sprawności.